sábado, 21 de diciembre de 2013

Qui ets tu?

Descripció:
Podem definir la descripció com una forma de plasmar, detallar o sintetitzar les idees d'alguna cosa o d'algú. Ens centrarem en la descripció d'una persona. A través de les diferents característiques, tant físiques com personals, mitjançant les paraules en aquest cas, o millor ben dit, emprant una frase que reflecteixi un aspecte rellevant d'aquella persona, sovint, de caràcter psicològic més que físic, i podrem elaborar una visió (molts cops, personal) d'aquella persona que volem descriure, i que fins i tot, qualsevol persona que no la conegui, es pugui fer una idea de com es aquella persona.

Reflexió:
M'ha permès elaborar la visió d'una persona i al mateix temps, sintetitzar-la en una frase, i crec que això és un aspecte molt positiu, i que hauria de tenir tota activitat educativa, uns valors i objectius que no creiem veure a simple vista, ja que fer o trobar una foto i posar una frase d'una persona, sembla una tasca fàcil, però el rerefons és realment el que fa d'això una activitat molt beneficiosa per a l'alumne.

Ampliació:
Com a ampliació, us deixo la imatge que vaig triar per a la meva exposició, i és la meva amiga i companya de classe, la Laura, on es pot veure que munta a cavall i amb aquest joc de paraules i el seu caràcter, la idea que jo pretenia plasmar.




No hay comentarios:

Publicar un comentario